مدير دفتر فروش انرژي و وصول مطالبات شركت توزيع نيروي برق استان يزد نحوه عملكرد سامانه پرداخت تلفني صورت حساب مشتركين را تشريح كرد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدعلي غلامحسيني ، با يادآوري اينكه سامانه پرداخت تلفني صورتحساب مشتركين از آغاز تير ماه تا كنون راه اندازي و در خدمت مشتركان يزدي است متذكر شد: اين سامانه ضمن پرداخت صورتحساب ، قابليت ذخيره سازي شناسه قبض و شماره 16 رقمي كارت عابر بانك مشتركين را داراست.

 وي با بيان اينكه اطلاعات بانكي مشتركين با امنيت بسيار بالا از طريق سيستم گوياي بانك تضمين شده است  افزود: در اين روش اطلاعات پرداخت مشترك به سيستم تلفن گوياي بانك ارسال شده و پس از انجام عمليات پرداخت،و بازگشت مكالمه به سيستم تلفن گوياي سامانه ، كد رهگيري به كاربر اعلام و مكالمه خاتمه مي‌يابد.

 مهندس غلامحسيني با اعلام اين مطلب كه اطلاعات پرداخت مشتريان از طريق بانك ، بصورت آنلاين دريافت به روز رساني خواهد شد، در تشريح نحوه عملكرد سامانه 1521 به خبرنگار ما گفت : برقراري تماس، ورود شناسه قبض و ذخيره شناسه توسط سامانه براي امكان استفاده مجدد، اعلام آخرين مبلغ بدهي از پايگاه داده ، ورودشماره كارت و ارسال از طريق خط MPLS ، پرداخت و اعلام كدرهگيري به عنوان فرآيند پرداخت قبوض به شمار مي رود.

 مدير دفتر فروش انرژي و وصول مطالبات خاطرنشان كرد: درمواقعي كه مبلغ بدهي مشترك صفر باشد، از طريق سامانه به وي اعلام شده و پرداختي صورت نمي‌گيرد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا